Vår sommar..

                   

"Vi" har jobbat, mest J dock. Jag har tultat runt som en galen michelingubbe och "jagat" A runt gården.

                  

Haft besök av goda vänner.. Se så vacker min kompis är, gravid och allt. Medan man själv står där och flinar med svullna kinder och enormt feta armar!!

   Busat med A i badbaljan. Här tar han sig mod till att nästan dyka ner helt på eget bevåg i baljan.

        

Fått lite nya erfarenheter på Leo´s Lekland tillsammans med härliga vänner. Jag testade en massagestol som var ruskigt skön. Men inte satte den igång något, kanske skulle suttit där MER! Dagen följdes av ett besök på Mediamarkt och där fanns det GREJER.. gah, OM man hade pengar säger jag bara!

   

Vi har även hunnit besöka föräldrar både en och två gånger..

Nu hoppas jag så att den lille i magen vill komma ut, för jag är fruktansvärt less på att bara vara hemmakring och vara FET.. Vill ha tillbaks min kropp, börja motioner och få bort all övervikt. Kunna börja köpa/använda nya kläder och känna mig vacker igen..
Kom ut nu, det är en order!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<