gah..

ja, vad säger man. Nu är denna helgen över. Tänkte knyta mig nu eftersom jag ska börja jobba kl 6 imorgon bitti.
A har varit på ett strålande humör idag, med trots trots trots. Jag har varit på ett uselt humör, med ilska, gråt och skrik. Vet snart inte vart jag ska ta vägen med mitt humör, sen blir det ju inte lättare när sambon ska trotsa han med.

Fredagen blev att sluta tidigt på jobbet, försov mig dessutom, men det var ganska skönt. Då jag kom hem låg sambon och sov men jag såg att han skyndat sig upp för att inte jag skulle se det. Tycker ju att han ska hämta A från dagis då han kommer hem från jobbet och inte gå och lägga sig och sova.
Vi åt pizza och hyrde film. Självklart fick vi lägga ner A i sängen flera gånger om den kvällen. Men utan protester. Han kliver ur sängen, tar med sig täcket och ställer sig vid grinden uppe i trappen och pratar.. Inte alls trött men väldigt samarbetsvillig då man kommer för att lägga ner honom igen.

Lördagen blev lugn på fm, vi dolade på och duschade, plockade och lekte. Sen vid lunchtid åkte vi in till stan, käkade på Max, tog en vända på plantagen som tyvärr blev alldeles för kort. Sen blev det Coop Bygg där jag hittade en tapetrulle som jag ska ha i kontoret. J tyckte att jag var alldeles för snabb på att bestämma mig, men då man vet, så vet man bara. Han däremot kan tänka, tänka och tänka i över ett halvår innan det händer något. OM det händer något.
På em var vi bjudna hem till Marias föräldrar (brors tjej) för att fira Marias examen. God mat och trevligt sällskap. Vi sov över hos brorsan sen.

Söndag handlade vi på Maxi innan vi åkte hem, det blev DYRT. Men många saker som vi behövde däremot. Väl hemma var det inte roligt. Packa upp, plocka undan, laga lunch (som INTE dög, eftersom det var svamp), bråk, bråk, måla, klippa gräs, laga mat och rösta.
Men kontoret kommer bli jätte fint, blev mkt ljusare där inne och jag tror det blir kanon med tapeten som jag hittade också.
Nu ska jag sova.. om jag kan. Har en förkylning som VÄGRAR ge sig och en mage som bara växer och blir större. Vad är det som skall komma ut tro??

btw, har världens lista på saker som ska göras. Känns som jag skulle vilja dela mig själv i 10 bitar för att få något gjort. Inte lätt heller då J glömmer hälften hela tiden..

Godnatt..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<