Äntligen fredag..

Natten har varit "bra" för att ha ett sjukt barn bredvid (eller kanske delvis på) sig i sängen. Albin vaknade kl 6:30 och hade svårt att slita mig ur sängen, han kom med morgonrocken flera gånger.
Febern kom förstås igår kväll och valde att gästa oss även idag. Men A var så pigg, så ingen ipren idag. Vi sov på soffan mellan 8 och 11, super skönt.
J kom hem vid lunch och insåg snabbt att det inte skulle bli någon vila då A nyss sovit en massa timmar.
Hur som helst, iväg till jobbet och slita som en häst. Det blev till att försöka få ordning på alla papper och mamma fick hjälpa till stundtals. Men jag var sist kvar på jobbet och det känns alltid bra.

Hem och laga mat till "sjuklingarna", J kan verka väldigt sjuk då han inte fått sova som han ska. Eller, fått och fått, han valde själv att åka och jobba kl 01 inatt. Suck..
Till efterrätt gjorde jag marängsviss, tyvärr utan grädde.



Alla åt och var glada.. =)

Ikväll blir det nog soffan själv för min del. J är trött å går och lägger sig då A knoppar. Blir väl J som får ta morgonen då.

Hittade en bild som mamma tagit i vår/sommar då jag och A var där och hälsade på, på en av mammas lediga dagar..

A på fyrhjulingen! =)

Kommentarer
Postat av: Miriam

Va tycker du? HAHAHAH; Vart då? Kanske då men verkligen inte nu! Mysiga bilder, tycker dock att uppdateringen är dålig, hihihi! Du är också sjukt snygg!

Kram

2009-03-19 @ 22:12:21
URL: http://mirolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<