Efterlysning!

Någon som vill hjälpa mig att designa min blogg?? Har sett såååå många snygga bloggar nu att jag också vill ha! Kikade in på Candypie's blogg och den är ju grymt snygg. Såg dessutom att hon designat en annan också... VÄLDIGT imponerad...
Så HJÄLP ombedes! Eller åtminstonde tips om bra bildprogram..!

Annars har dagen varit bra. Fortfarande grymt förkyld, känner mig svullen i hela huvudet och matt i kroppen. Men jag nöter på ändå. Måste ju för att få umgås med familjen, annars så ska J jobba hela helgen så vi lär inte träffa varandra så mkt. Jag är väl kanske inte så mycket att umgås med just nu heller, men, jag försöker iaf.
Undrar förresten om svullnaden beror på graviditeten???? NÄeeeee... Så kan de ju bara inte vara..

Inga bilder idag. men då jag får ork ska jag lägga ut fler..

Btw, om det är fint väder imorgon, vad händer då??

Kommentarer
Postat av: Miriam

Jag jobbar tills två, sen är ingen inplanerat =) Bara att höra av sig. Kram Miriam

2009-03-20 @ 22:56:55
URL: http://mirolin.blogg.se/
Postat av: Mli

Du kan alltid vara med och tävla om en design i min blogg :)

2009-03-22 @ 14:32:28
URL: http://crazyhappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<