Gah, förkyld i massor!

Nu var det min tur och jag är så less. Har varit förkyld i 4 dagar nu och inte ens en känsla på att det håller på att gå över.
Idag åkte jag hem efter lunch, kände mig helt slutkörd. Isäng och sov som aldrig förr, drömde också en massa konstigt.

Albin vaknar tidigt på morgonen nu och är som en gnällspik hela dagen, trött, trött och trött. Det är vi nog allihopa just nu. Men ingen har ro till att sova. JAG KAN DÅ DEFINITIVT INTE SOVA DÅ DET ÄR SOL UTE! Dessutom är jag så less på detta tjat om sömn hit och dit. Sova kan jag ju göra sen!
Går lixom hellre isäng i tid på kvällen än att sova bort dagarna... Då man lix inte har så mycket för sig på kvällen är det lika bra.. (usch vad jag svamlar)

Nu ska jag sova hursomhelst!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: camilla

men huvva va tråkigt att vara sjuk, hoppas du blir frisk snart så du orkar lite mera...:D kram!

2009-03-20 @ 00:14:57
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Bea

Va fin blogg du har

2009-03-20 @ 00:20:52
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<