Huslig??

Idag har jag hunnit MYCKET!

Efter att betalat räkningarna tog jag en promenad strax före åtta på morgonen, A satt nöjt i vagnen och somnade tillslut. Han sov i nästan 3 timmar!
Jag duschade, kokade blåbärs-, hallon-, lingon- och jordgubbssylt, hängde tvätt och gjorde iordning för att bjuda arbertskamraterna på våfflor.
Gräddade med ett dubbeljärn och ett "vanligt" så det gick super fort. A var nöjd att få komma ut lite grann.

Då vi kom hem packade jag upp och startade diskmaskinen och gick ut en sväng med A på boben. Det var jätte trevligt! Solen värmde idag med. Vi träffade våra grannar med hund och A tjöt av lycka.
Sen gick vi hem och J var hemma, så efter fikat tog A och J en sväng till med boben, A somnade nästan.

Nu är middagen avklarad och bortdiskad och A badar balja. Jätte rolig dag med många spännande händelser..

Är man huslig eller bara väldigt jobbig?? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<