Let´s Fjance!

Gah, nu är jag less! Har aldrig haft tid att följa programmet till fullo eftersom jag sprungit som en jojjo mellan A och tv:n dessa kvällar (hur f*n kunde det bli så, mitt fel gissar jag). Sen är jag, efter x antal säsonger, less på skiten!



Förstår inte er som orkar sitta uppe på kvällarna, till midnatt dessutom, och uggla. Här är jag trött redan kl 20 och skulle lätta kunna gå isäng för att det inte finns något att göra. Skillnad vore förstås om man umgicks med någon och hade trevligt..

Näh, efter att ha sett halvtid att fjantandet så tror jag att jag knyter mig. Det verkar bli en tuff natt eftersom A redan vaknade efter 30 min och var svårt att få å somna om..
Nästa barn ska jag tvinga J att vara hemma lite oxå, tror alla skulle må mkt bättre av det, mindre ansvar för mig och mer för J..
Min röst ikväll går till pappaledigheten..!

Kommentarer
Postat av: camilla

ja de skulle inete vara så dumt...:D

2009-03-27 @ 22:13:41
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Anonym

hahaha, jo men det är bra, bästa säsongen än så länge =) Vi kan väl höras i helgen. Tror du kommer fixa förlossningen fint, det brukar ju lösa sig =) Alla kan föda barn =) Kram Miriam

2009-03-27 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<