Många drömmar...!

Jag drömmer om..

.. en ny soffa
.. ett vitrinskåp
.. en son som sover lite längre på morgonen
.. bättre kondition
.. en förkylning som försvinner
... en timma till på dygnet

Ja, fast det sistnämnda blir svårt, på söndag "förlorar" vi ju en timme.

Här kommer lite bilder på min älskling..



Att bära de få halsbanden som jag har är väldigt skoj ibland..



Duschen är hans bästa vän i badet.. Ser det inte härligt ut?!

Nu ska jag göra välling till honom och sen blir det att slappa i soffan. Då förkylningen försvinner blir det att återuppta motioneringen! Det är bara ett MÅSTE!!!!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Miriam

så jättefina bilder! Hoppas den ger med sig snart =) Så du kan följa med ut =) Kramar

2009-03-26 @ 20:41:12
Postat av: Linda

Ja de e riktigt kul när de blir så spontant skulle bara göras oftare :) jag njuter verkligen över att få jobba igen o de e kul:) De enda som e tråkigt att de blir mycke mindre tid med Wilgot när de blir så sena dagar.. men men vill inte inte jobba heller :) Hoppas att eran gäst åker hem lika fort som han kom... Fian bilder!!

Ha de jätte bra kram kram

2009-03-26 @ 22:10:05
Postat av: Anonym

Hahaha, ja ni får passa er! Jag komer ha sten koll på era vanor också, hahah!! Typ vad ni äter, vilka kläder osv..... jag har the big eye! Ska vi ta prommisen i helgen? Kram miriam

2009-03-27 @ 17:08:25
Postat av: Anette Falk

Fina kort på våran kille??

Ví saknar er.

2009-03-27 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<