Nästan helt underbart..

Såg en jätte fin blogg här om dagen och blev inspirerad. Jag har kanske tagit efter lite väl mkt, men hennes är dock väldigt mycket finare fortfarande.
Har suttit och pillat mig fram nu och är hyffsat nöjd för stunden.
Måste skaffa mig ett bättre bildprogram, eller, eventuellt, lära mig det jag har..

Albin är förkyld och jag gissar att det är början till sjukdom, han sover fortfarande i vagnen och har snart sovit i 3 timmar.. Undrar hur natten blir?? Hoppas J kan vara hemma och sköta imorgon, jag har MASSOR som jag vill göra på jobbet!...

Kommentarer
Postat av: jasmine

men guud va fiin ;D bra jobbat ;) när gör du min då? hehe

2009-03-11 @ 19:25:27
URL: http://jasminet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<