Objuden gäst

Då kom han igen, oanmäld förstås, och inte speciellt efterlängtad heller. Men som "tur" är så är det bara A som gästas av denne Herr Ögoninflammation.
Idag är jag ju ledig från jobbet hur som helst och hade hoppats på att få gå på L&S, men det verkar ju ändå blitt en väldigt liten skara eftersom de flesta här i byn börjat jobba igen. (GRATTIS!!)

Nu ska jag ta A i vagnen och gå en promenad, sen idag blir det väl våfflor förstås. Får se om jag orkar mig ner på jobbet och bjuda mina arbetskamrater på lunch också..

Hej svejs!!

Kommentarer
Postat av: Miriam

Åh nej är den i farten... bäst att passa sig då, hihi! Härlig dag du verkar haft =) Såna dagar är bra!! KRAMAR

2009-03-25 @ 18:51:37
Postat av: Camilla

INTE igen!!:( va jobbigt hoppas de är en kortvisit denhär gången...

gu så härligt ni verkar ha haft de..:D

många kramar!!

2009-03-26 @ 10:49:29
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<