Shit vad lite tid jag har över!!

Det märks att man börjat jobba. Det känns som att jag stressar för att hinna allt jag hann då jag var hemma. Men det är väl bara att inse att tiden inte räcker till.
Synd bara att mina vänner blir drabbade, eller kanske så tycker dom de e skönt ;-)

I helgen la vi golv i A.s sovrum, eller det tog typ en dryg timme så var de lagt. Sen blev det vasaloppet (som jag förövrigt avskyr) för J och jag städade vidare.
På söndan slipade jag och målade färdigt golvlisterna, färgen torkade snabbt så dom var ditsatta innan lunch. Jag hann även stöka iordning och mysa till det i rummet så A sov där natten till idag, åtminstone fram til kl 3.
Jag orkar verkligen inte bråka på nätterna nu, så han får komma direkt han vaknar om han inte nöjer sig med välling och somnar om.

Känner mig lite träffad av en väns blogg, jag är super dålig på att höra av mig men uppskattar verkligen då man ringer och vill hitta på saker.
Inser väl kanske att det krävs två för att skapa vänskap.

Vem vill dra ihop något på ons istället för Liten & Stor?? Kan ju bli trevligt om var och en tar något att fika så vi kan träffas och umgås alla tillsammans. Sen hoppas jag att det blir sångfritt!

Kommentarer
Postat av: camilla

men gumman... tycker om dig ändå!

på onsda ska ja ner på W´s BOEL test, ska va där halv tio men efter de träffas jag mer än gärna för en fika..:) men självklart att de ska sjungas... vi sitter i ett annat hus, vi sitter i ett annat hus och fikar mkt gott idag....hehehe.:D visst blir de bad på eftermiddan? ;)

STOR kram!

2009-03-02 @ 22:52:11
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: camilla

men gumman! tycker om dig iaf... de e bara så fruktansvärt tråkigt på dagarna och kvällarna oxå för den delen.. (sen e de lite annat oxå, men de handlar inte om dig..:))

på ons förmiddag har W BOEL test kl halv tio, men efter de träffasjag mer än gärna och fikar och surrar, vet ju dock inte när ja är hemma men vi kan vara hos oss om ingen annan "ställer upp"...:)

men vi måsteju sjunga typ såhär.... vi sitter i ett annat hus, vi sitter i ett annat hus, och fikar massa gott idag....hehehe :D

STOR kram (skrev ett annat inlägg men de försvann)

2009-03-02 @ 23:14:39
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: camilla

ops nu vart de två, ´men de e ju inte riktigt samma..:P

2009-03-02 @ 23:18:50
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det går ju annars att kanske ta kapellet och sen tar man med sig sitt eget fika=) Kram miriam

2009-03-03 @ 08:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<