Snart är det dags..!



Japp! För 8.e året i rad så ska jag springa VårRuset, eller ja, det brukar jag åtminstone sagt. Det har mest blivit att gå.
Ett år gick jag i NYA sandaler och hade hemska blåsor både på och under foten.  Det enda året som jag "sprang/gick" hade jag vinterjacka och var förkyld. Men vad tusan gör man då ens morsa släpar runt en i en sträcka på 5 km.

Förra året klädde vi ut oss, japp, vi va nog dom ända också.. Men i år blir iaf FÖRSTA året som jag får gå med stor mage :-)
Så haka på.. den 3/6 (det kommer att vara kanonväder) är det dags. För er som aldrig har prövat så är det oftast en ganska trevligt tillställning! Man längtar extremt mkt efter matkorgen som man får avnjuta efter rundan, men då måste man också vara ett gäng på minst 6 personer!..

Tveka inte denna gång.. ut med er latmaskar!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååå de där datumet måste ja skriva upp, vill vekligen kunna fara den här gången!!! Vi kanske kan få i hop 6 st nu kanske :) Vi få höras!!!

2009-03-30 @ 22:45:19
Postat av: camilla

ja va roligt! :D

2009-03-31 @ 22:08:55
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<