STRESS!

Gah, känns som att jag stressat HELA dagen.. Det är så konstigt, ibland sitter man och lallar på och inte vet vad man ska göra, sen är det som att allt jobb springer över en!
Vill så gärna jobba, men vill ännu hellre komma hem i tid och vara med mina älsklingar innan det är dags att sova. Just nu i veckan så träffar jag iofs inte J sådär jätte ofta, blir typ i sängen bara. I natt sover han i Sjöis dessutom, imorgon lämnar vi in bilen för lite reparationer igen... (undrar om någon är förvånad) Men det måste ju göras.

I em åkte jag och A till T&A i Grimsmark och fick god middag och lite sällskap. A fick bada och var jätte glad!, lite rädd/nyfiken på Balder, deras pointer. Konstigt för annars är han ju inte blyg med att gå fram till hundar. Balder är dock en väldigt sprallig och "vimsig" hund, trots sina dryga 10 år..

Ikväll blev det "den rätte för Rosing", undrar egentligen hur en 19 v.s 35 åring kan vara så RÄTT för varandra.. Det är trots allt 16 år! Nä, jag ändrade inte min uppfattning om henne. Hon verkar väldigt tråkig!
Nu ska jag se One Tree Hill, sen blir det väl en bok i sängen!

Hare gött!

BTW, mätte magen idag.. 23 cm i v 24.. typ som förra grav.. ligger precis på kurvan :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<