Helgen har varit..

... fullspäckad med trevligheter..

I fredags var jag till Ske-å och shoppade loss. Blev väl mest mat men det är trevligt de med.
På kvällen hade vi Emelie och Peter med deras Wilma på besök. Vi avjnöt god tacosgratäng och mumsig tårta till efterrätt.
Wilma och Albin busade det dom orkade, båda väldigt trötta. Albin somnade då han ätit välling och sov medan vi klädde på pyjamas och blöja.



Här styr Wilma, 2 år, Albin som sitter på trehjulingen..

På lördag blev det tidig morgon trots sen kväll, men jag fick iaf sovmorgon.
Då jag vaknat monterade vi ner vår sängram och bar ner alla grejer för att skicka iväg det med en köpare senare på em.
Det var kanon väder så vi promenerade bort till Kicki och Rickard som hade kalas för Måns, 2 år.



Här har vi gått halva raksträckan. Jag tyckte det var skit jobbigt på vägen dit men hem gick lättare, måste vart för att det lutade uppåt hela rakan.
På kvällen köpte vi in hockey på tv:n och till 3.e perioden kom Daniel & Miriam med Tim och Robert med Wilgot.
Det var trevligt! Grabbarna grus busade det dom förmådde.


Rätt galna var dom där ett tag, dom eggade varandra

Söndagen har bjudit på biltvätt och lite röjning på jobbet. Vi tog en promenad runt gammelbyn då Albin sov i vagnen. Sen blev det städning här hemma och en snabb tur med Miriam till Robban, internationella kvinnodagen till ära.
Fast det där med kvinnodag kan ju oxå diskuteras, vilket jag inte tänkt göra nu.
I em har vi badat "skitungen" som senare somnade själv i sin säng.



Bääää

Här kommer slutresultatet som jag lovat. Nu ska jag gå å se Kalla Fakta, min sambo är upprörd. Bäst att se vad det är han gormar över!..

      

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi,så söta! / Miriam

2009-03-08 @ 21:36:37
Postat av: camilla

låter som en trevli helg...:D gu SÅ fint de blev i rummet!

2009-03-08 @ 22:35:05
URL: http://mixie66.blogspot.com
Postat av: Camilla

ja du prommisarna går väl inge vidare just nu, nu är de mest gosaker som äts på kvällarna, känns väl inte allt för kul egentligen...:( men vet inte har som tappat lustan för allt, har väl kommit i nån depp period... men de brukar ju gå över de me..:)

hoppas allt är bra med er!

kram

2009-03-09 @ 22:57:53
URL: http://mixie66.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<