Kratta kratta kratta

Idag har vi trotsat vädret och krattat delar av gräsmattan, man behöver ju inte ta heeeela.
Imorse åkte vi iväg tidigt till Ängesbäcken för att hälsa på våra gamla arbetsgivare och kolla på förändringarna som skett sen vi jobbade där, det var många! Vilken lyx dom hade nu med robot och allt.
Vi tvättade bilen innan vi åkte hem, sen var det lunch och vila för hela slanten.. Jag somnade i solen och kan säga att det var VARMT!

På em har det varit skurar om varannat men vi har krattat emellanåt. Albin är en duktig krattare också, fast han njöt mest av att åka på skottkärran och brumma som en bil.
Imorgon börjar jag tidigt och J jobbar em, så vi lär inte träffas så mkt den här veckan..

Någon som vill hitta på något på em/kvällen så är det bara att höra av sig. Jag och Albin är alldeles ensamma..

Nu ska jag blåsa håret och sen ligga framför den hackande tv.n en stund innan det bär av till sängen. HOPPAS ALLA NI HAR HAFT EN TREVLIG HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<