Lill grodan är sjuk

Då jag hämtade Albin på dagis idag hade jag ju inte förväntat mig en så slö kille. Han hade en sticka i långfingret som det varade ifrån, fick som tur var ut den då vi kom hem. Men det var mkt aj aj och gråt.
Sen somnade han i sängen för att sedan vakna och kräkas på mig.



Nu ligger han i soffan och ser på barnprogram, totalt utslagen.

Sen till något helt annat! Nu börjar det hända grejer hos "grannen". Gubben som köpte huset mittemot oss har rivit bort förrådet som var på sidan om huset. Jag tror det var lika bra. Det känns jätte kul att det börjar hända något där!
Idag har jag dessutom varit i tidningen också.. kommer att vara i tidningen även imorgon.. Kolla in den här länken:

http://www.vk.se/Article.jsp?article=277060&category=386

Nu ska jag lägga mig i soffan och snusa på lill grodan.. fast han är sjuk så är han hur mysig som helst!!

Tjao!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jobbigt att han är sjuk... är de magsjuka eller är de förkylning??

Bra med artikeln!!! Men undrar bara, det står inte att det är i Flarken någonstans är det meningen så att inte kommunen ska "hängas" ut eller?? Hoppas lilleman kryar på sig!!! Nä, Robert vann inte de gjorde Rikard som vanligt;) Han vinner typ jämt han ställer upp!!! Ha de bra Kram

2009-05-12 @ 19:51:38
Postat av: Linda

Gick in på tidningen nu o läste o där på första sidan står de ju :) Kram

2009-05-12 @ 19:53:16
Postat av: Miriam

Jo du kommer också bli såld :) Men lillkillen, inte kul att vara sjuk! Hoppas den är kortvarig. Kram

2009-05-12 @ 21:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<