Ris och Ros

Vilken hektisk dag..

1. Lämna A som protesterade vilt, ont i hjärtat
2. Jobba
3. Ultraljud i Ske-å
4. Handla
5. Jobba
6. Rensa skåpen i köket (redan!, bara bott ½år)
7. Betala räkningar
8. Lägga A, som förvisso somnade som en prins.
9. Tvätta fötter (DOM STINKER)
10. Varva ner...

Sen vill jag dela ut ris och ros.. Ris till herrna på Coop som INTE ville hjälpa mig att hålla upp dörren! Ros till Daniel som gör ärenden trots att han slutat jobba.. TACK! Nu kan vi både surfa och se på tv..

Nu ska jag se Gossip Girl, sen sova... TJAO!

Kommentarer
Postat av: miriam

Oj, jag ska hälsa Daniel att hans personliga ärenden uppskattas =) Va mysigt med hela familjen i badet, här funkar det icke, men snart kan vi nog med =) Ni får ju en knodd till snart så klart platsen blir ju mindre hos er också =P Men så skönt att få vara ledig imorgon, jag vill också! Ses kanske nån dag då, kramar

2009-05-26 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<