Tårta och bullar...

..men inga gäster...

Sådärja, då hade man bjudit till morsdagskalas på altanen. Fixat och dolat hela veckan, även köpt fina morsdagspresenter som våra mammor skulle få.
Bakat bullar och gjort FIN tårta, men då ballar morsorna ur..
Jaja, vill dom träffa oss så får dom banne mig komma och hälsa på någon gång dom med, kan jag tycka.. Vi tar med oss fikat och åker hem till Tomas och Anette istället, inte riktigt som jag tänkt, men absolut lika trevligt.

Fick ju iaf skurat fönster och städat lite även om ingen får se resultat..

Hur som helst, igår var en trevlig kväll med arbetskamraterna.. God mat, härlig bastning och bad i badtunnan. Samt 2 dopp i havet!, jag var den ende som doppat skallen med.. ska de va, så ska de va!!


Nu ska jag ut och njuta av solen medan A sover gott i vagnen..! Ses på Lufta ikväll! TJOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<