Tisdag och vill inte sova..

Ingen vill sova här hemma utom J som gladeligen somnar nästan före A på kvällen.
För ikväll kom det som jag befarat och nästan väntat mig skulle hända. A klev ur sängen efter det att jag lagt ner honom, han stod vid grinden längst upp i trappen och pratade. Jag la ner, han skrek då jag gick och kom upp igen, jag la ner igen. A kom skrikandes efter och jag la ner igen, denna gång för att stanna, sittandes på en för liten stol och trött så in i bomben. J sov nog gott nu..

Hur som helst.. revanch imorgon!



Så kom sanden, bättre sent än aldrig.. (eller?)



Rida ranka... jätte roligt!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: miriam

hahahaha, sandlådan ser överfull ut! Grannen är där ser jag också, mohahaha

2009-05-26 @ 22:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<