Vad är det som händer??!

Vad har vår son nu börjat med för ovana!

I går natt var han vaken en timma, som JAG satt hos honom tills han somnade om. (på världens minsta stol dessutom). Inatt kom han kl 01:30 och var jätte glad....! Jag tog sonen och gick tillbaks med honom till hans säng och J gjorde välling. Satt nog en timma inatt med, fast jag halvslummrade eftersom vi förberett oss och ställt in en skön fotölj..
I morse vaknade han då jag gick upp, brukar ju förtusan måste väcka honom varje morgon! Kommer bakslaget nu??
Jag som är sååååå trött!!!

Gah... hur är det meningen att man ska orka med detta?

Och ovanpå alltihop så lyckades jag dra på mig ett senadrag i vaden då jag vaknade och sträckte på mig imorse, det vägrar dessutom släppa så jag får halta som en gammal kärring hela dan!
Bebisen väger bara 1800g men nu får den banne mig komma ut.. suck..

Nu ska jag äta lunch!

Kommentarer
Postat av: Miriam

ja, när dom kommer på att gå ur sängen är det nog ingen hit. Men det ger sig snart ska ni se... Tack för ikväll, gooood work!!

2009-05-28 @ 22:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<