What a wonderful day!

Egentligen borde jag säga att det varit en underbar helg..

Lördagen bjöd på marknad i Å och tacoskväll med melodifestival på folkan på kvällen. Marknaden var liten men naggande god. Jag köpte endast ett par nya skor, en tunika och en skjorta till J.
På em/kvällen gick vi till folketshus för att umgås med vänner. En jätte trevlig kväll som avslutades snabbt då Albin vaknade i magknip. Jag och A gick hem och J kom SENT därefter.

Idag har vi varit på kalas i sommarvärmen. Det har varit jätte skönt. Då A sov i vagnen var det alldeles för varmt för mig att sitta i solen så jag gick in och la mig på sängen och somnade bums! J snickrade ihop sandlådan som för övrigt blir väldigt stor!
Ikväll är J och lastar upp latsbilen för att slippa gå upp så tidigt och kanske även slippa umgås med mig..??

Nu ska jag se på film, men bjuder på lite bilder innan!



Albin kikar på då de andra fiskar i fiskedammen, lite skeptisk.



Lilla Tim fiskar stolt!



Men trots allt så föredrar Albin att sitta i bilen och ratta på ratten..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jättefina bilder!!! Underbart med bra helg, all verkar ha haft en bra helg =) Hoppas nästa blir lika bra oockså, kram miriam

2009-05-18 @ 21:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<