I HATE HOCKEY!

Jag vet inte vad det är.. tror nästan jag är allergisk. Men hockey är nog bland det värsta jag vet.. Eller kanske det är det faktum att man slår igång tv:n och tror man ska kunna sitta och se samtidigt som man tar hand om två vilda pojkar?
Eller kanske är det så att jag är gravid och har O N T som f-n ikväll.. Jag har ju lixom inte haft möjlighet att sova några timmar efter jobbet idag, eller igår, eller någon dag tidigare för den delen. För då jag är hemma är alla andra hemma och vakna och högljudda och.., ja.., ni vet.
Eller kanske är det bara så att jag verkligen verkligen hatar hockey. För inte finns det något som jag tycker är så spännande att se att jag bokar mig framför tv:n och kopplar bort omvärlden. Näpp, jag kan inte koppla bort. Någon som kan?, hur tusan gör man?
Eller kanske är det så att det är jobbigt att lyssna på någon som sitter och ser och samtidigt skriker åt två vilda pojkar om allt dom INTE får göra, sluta hit och sluta dit, släpp det och sitt still..

Näää.. hockey är helt enkelt piss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<