Sömn...

Jag skulle behöva en hel dos av sömn just nu..

Veckan som varit har som sagt vi haft besök av magsjuka. Jag och Jocke har också legat utan att varken kräkas eller springa på toaletten, tack för det!
Men jag hann aldrig andas för direkt då magsjukan lämnat oss kom en dyngförkylning och hälsade på. Denna gång var det jag som drabbades hårdast av detta, eller kanske Loke.

I helgen har vi dessutom haft företagsfesten och det har varit full huggning sen torsdagkväll, men övningar inför framträdandet och dukning mm.
Självaste kvällen blev kanon och Loke fick sova i köket. Dom andra pojkarna var med farmor och farfar hela helgen och på söndagen hade vi tänkt få vår efterlängtade sovmorgon med mys framför tv:n bla. Men vi verkar vara extra drabbade så farmor åkte på magsjuka och vi blev tvungen att stiga upp tidigt för att hämta igen de små.
Där rök vår sovchans. Hela söndagen gick åt till att städa på folketshus efter festen OCH det var inte nådigt vad det var grejjer att städa!
Kl 16 däckade jag innan det var dags att avlösa Jocke som också ville sova.. tror de blev 2 timmar..

I veckan ska jag dessutom jobba, så de blir väl inte så mkt sömn då heller.. Undrar hur långt bort det är innan jag somnar ståendes??!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<