Amma, sova och eftervärkar!

Japp.. i drygt en vecka nu har dagarna MEST bestått av dessa 3 ting.
Jag fick visst svårare att gå EFTER förlossningen än vad jag hade innan och det var ju inte alls väntat. Det här med eftervärkar är inte alls roligt, tror ibland att magen ska vända sig upp och ner och ut och in.
Ammningen fungerar verkligen skit bra, han suger som bara den och mest hela tiden. Så på natten sitter vi ihop igen och det är jag ju iofs rätt van vid sen tidigare.
Sova får jag göra då morgonen kommer och de andra busar och lever rövare på nedervåningen. Men det är helt underbart att jag KAN och FÅR sova, för snart återkommer "verkligheten" då J ska börja jobba igen (jag med för den delen) och det är väl då jag inser att jag faktiskt blivit 3 barnsmorsa.
(Ni som bara har 1 kan ju slänga er i väggen)... ;-)

Nu ska jag njuta framför Greys Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<