En fullspäckad dag..

Älskar iofs när man har ngt att göra. Önskar att jag vore lite piggare bara, så att man kunde orka med precis ALLT som man vill. För jag skulle vilja jobba, vara hemma med barnen och träffa kompisar på samma gång. Så varje gång jag är och gör något av dessa så är jag alltid stressad över att jag inte gör det andra..
Suck, lite svårt att få ihop allting.

Här är lite minnen från dagen.. Roligt var de, även om jag var sist dit och först hem..

   



Och så dagens bild.. Här ser ni vår snälla katt "Kalle"


Kommentarer
Postat av: miriam

Ja, dagen var jättebra! Shit va du har bloggat flitigt, jag har inte varit inne här på länge. Kul! Sen, sluta stressa, det är inte bra för kropp och själ. Ja, jag vet lättare sagt än gjort ;) Livet är för kort för att stressas bort. ( Fast jag hatar att säga att livet är kort) Nu sa jag det ändå, crap!

2011-01-28 @ 23:03:34
URL: http://mirolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<