Roligaste kvällen EVER!!

Äntligen var väntan över och vi fick träffas. Dock saknades över hälften..

Men trevlig var det!!



Till förrätt bjöds det på sushi.. Lite läskigt men både jag och Joakim provade för första gången. Helt klart ska det provas igen..



Eh, nej jag är inte gravid igen. Va fan?! 2 promenader kvällen innan och ändå! Jag får skylla på klänningen. I bakgrunden ser ni Peter som kom en kort stund och rörde lite i grytorna för att det skulle se bra ut. Längre ner ser ni vad han egentligen hade för sig..



Tobbe, John (mästare i bowling) och allas vår Peter..



Middagen var yber god!! Tortellinisoppa och en svampsmörgås m. oxfilé a la Linnea. Svampen plockad under dagen, så trattisar och kantareller i en härlig mix med nybakad bröd och ungsstekt oxfilé. Snacka om att man triggat igång smaklökarna! Till detta drack vi förstås en Lennart och lite rödvin!



Söta Wilma och Ludvig i Albins nya säng med Albin och Lukas.



Efter maten spelade vi Wii, jag hade visst lånat ut "Lika Par Leka Bäst", så jag får gå på skattjakt.
Men aldrig förr har det varit så roligt att se andra paddla kanot i vårt vardagsrum. Emelie med sambon Peter bjöd på underhållningen!



Highscore i bowling.. Ja John utklassade oss med strike på strike. Jag var förstås den blå spelaren. Men måste erkänna att i andra omgången 4:a som spelade vann min älskade sambo över mig. Så totalt hamnade jag på en tapper 3:e plats..

Den här dagen gjorde min helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<