Snöslungan..

.. har gått varm idag. Fick t.o.m tanka och imponerade därmed på min sambo för all min kunskap.
Men all denna snö får gärna vila en stund nu. Man blir trött i benen av all "träning" som den ger. Jag har slitit barn på bobbar till dagis, skottat, sopat, dagit barn i vagn och bobb hem från dagis, skottat och sopat. Nu värker det i mina ben och jag tänker att det måste bero på något väldigt märkligt..

Är jag otränad tro?! Knappast.. eller..
Hursomhelst så kanske det skulle vara roligt att börja nu igen om man fick köpa lite sånt här!!



Men det får bli senare, som allt annat. Nu blir det lite ostkrokar å soffläge. Vi har ju tjuvstartat helgen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
<